Blogg listad på Bloggtoppen.se

Home sweet home!

Nu är man i hemtrakterna! Inte mina men mammas.
Älskar att vara här uppe! Detta är min dröm att bo här uppe!
Älskar detta!!!
Har varit och hälsat på morfar och Maggan (morfars sambo) och nu sitter jag och mamma och tjötar med älskade moster och mosters man! LOVEITTTTTT!
Imorgon ska vi dra till Lule och shoppa! och träffa mina älskade kusiner! I HOPE! 

Nu ska jag fortsätta tjöta!
Saknar er hemma,
Hästen
Vänner
Jobbet
ALLT!

Miljoner Tack till Steffi som är hemma och sköter bebis!
Alla saknar dig här uppe och vill att du kommer upp snarast!


När jag kommer hem har jag mycket att stå i!
Dags att lösa lite problem!

 

LOVEYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0