Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hej alla godingar!

Nu kanske det är dags för ett inlägg igen. Det var ett tag sedan nu. Men nu när jag ändå sitter här så kan jag väl dra en remsa!

Det har varit W&W helg denna helgen. MYSIGT!
Fredagen:
Var hos Madde
Sen stallet
Sen tillbaka till Madde. Sen drog vi till Elin och Amanda och partade! Vid halv 11 drog vi in till stan och träffade en massa goa männsikor! MYCKET TREVLIGT!
Sedan drog jag och Maddi hem till Philip och sov där!
Förlåt!

Lördags:
Vaknade hos Philip
Sen drog jag till stallet, Kl 17 började jag jobba. Sedan jobbade jag hela kvällen! UNDERBART!

Söndag:
Stallet,
Stefanie hämtade upp mig kl 12 så åkte vi till en kina resturang och åt gott
Sen hem till henne och titta på film. Sedan gick jag hem i SPÖÖREGNET!
Det var faktiskt mysigt. Men jag hade ett paraply som slog mig i huvudet hela tiden!
Nu sitter jag och tittar på film. Ska snart dra mig till mamma och börja packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0