Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tävling! Gekås nästa.

-3,5 GRADER! ÄR DET MÄNSKLIGT EN OKTOBER DAG!!!?

Gick upp kl 6 idag. Mamma körde mig till stallet. SKÖNT! SVINKALLT!
Dressyr var det idag. Min tid var kvart i 8.
Hann inte riktigt rida fram. Men det gick helt okej endå. Jag är inte riktigt nöjd. Men dommaren verkade nöjd och då är det ju bra!
Vet inte riktigt vad jag fick för placering. När vi åkte därifrån så låg jag etta men då hade bara 4st ridit.


Snart ska jag och min kära familj som består idag utav, Jack(min yngsta bror), Morten(mellerst), Karin(mellerst tjej) och mamma.
MYSIGT!

Ska köpa
  • Hinkar till hästen
  • Almenacka
  • Rakblad
  • Kanske täcke till hästen om jag hittar!
Sen kommer det säkert att bli massa oväntade saker som jag igentligen inte behöver men just när jag ser det så behöver jag det väldigt mycket!

Ni får ha en fortsatt mysigt dag.


Det är underbart väder just nu! Inte varmt men solen är på!
Åh, vad jag vill åka till stallet och rida nu igentligen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0