Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ny saker, kanske?

Jag har suttit och kollat på massa kläder. Så ska nog beställa det nästa vecka när min mammi kommer hem.
Det kommer bli skit bra!
Måste fixa lite grejer.
Både med mig och hästen.
  • Bli frisk såklart!
  • Börja träna minst 2-3 gånger i veckan, själv!
  • Plugga ännu hårdare än vad jag gör.
  • Fixa hästen bättre. Plugget kommer dock komma föra. SYND!
  • Fixa mina mat vanor
  • LÄRA MIG GÅ I HÖGKLACKAT!
  • Fixa min klädstil. Jag vill ha lite tantig men endå inte, fattar ni?
  • Ta reda på mitt gymnasieval
  • Fixa hästens utrustning.
  • Spara pengar. Jag har kommit på. När jag får pengar varje månad 850(barnbidraget) och så tar jag ut 400 varje månad och pengarna MÅSTE jag spara. De får jag inte slösa bort och sen får jag göra vad jag vill med det andra.
Det är dessa saker jag vill ta i tu med.
Det är ett måste i mitt liv!

Har ni några mål?

Ha det underbart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0