Blogg listad på Bloggtoppen.se

IDIOT!

Skärp dig!
Så här kan du inte hålla på!
Du måste lära dig vart gränsen är.
Jag LIMMAR fast dina läppar annars.

Du gör inget fel, men du gör det endå.
Du säger allt som ploppar upp i huvudet på dig!
Tänk först,  prata sen!

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till dig. Men du gör endå samma sak.

Jag älskar dig! Men du måste skärpa dig!
Du är världens goaste unge och som en syster! Men du måste lära dig att hålla igen och dra dit tillbaka i vissa situvationer.

De kommer inte att göra dig illa, du kommer att få ha kvar allt. Men du måste växa upp och visa att du fixar detta utan massa små problem som sedan blir större och större!

TÄNK FÖRST! PRATA SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0