Blogg listad på Bloggtoppen.se

I hate it!

Godmorgon!
Jag hatar att vara sjuk!
  • Jag kan inte svälja!
  • Jag kan inte gå, allt bara snurrar!
  • Jag mår illa!
  • Jag skakar hela tiden!
  • Jag "knarkar" ipren och bafusin(halstabletter)
Mina halsmandlar är stora som berg. Så jag kan inte äta, inte dricka, inte svälja osv. VIDRIGT!
Jag vill bara vara frisk!
Mitt immunförsvar är helt värdelöst.
Har varit sjuk så himla mycket när jag var ynge. När jag gick i 7an så var jag sjuk hela tiden! och jag skojar inte.
I 8an var jag också ganska mycket sjuk.
Hoppades att det skulle vara slut nu. MEN IKKE!!!!

Hade tyska prov i går och so debatt. Har matte prov idag och simning. och så har jag tyska prov i morgon. HUR SKA DETTA SLUTA! MINA BETYG KOMMER LIGGA PÅ MINUS MINUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0