Blogg listad på Bloggtoppen.se

En text!


Du har gjort mig till den jag är idag.
Utan dig så hade jag legat ute i ett dike och frusit ihjäl!
Du gör mitt hjärta varmt, dag som natt!
Du gör mig glad när jag är ledsen.
Jag kan prata med dig om precis! Verkligen ALLT!

Utan dig vid min sida hade jag varit en ynklig liten unge som inte vet vad hon vill med livet.
Som ALDRIG gör något rätt!
Som ALDRIG lyssnar!
Som TROR att hon är BÄST!

Du gjorde så jag fick se världen ifrån en annan vinkel! På ett possetivt sätt!
Det går inte att vara sur och ledsen. Du tröstar ALLTID och löser sedan problemet!

Det som du gör för mig varje dag går inte att beskriva!
Det finns inte med ord.

Du betyder så himla mycket i miitt hjärta!
Ingen mig utan dig!
Det finns inte på kartan utan ett liv med en sån som dig!

Du är världens bästa
Syster!

Tack för det du ger till mig!
ÄlskarDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0