Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den enda.

Det var ett tag sedan jag kom hem från tävlingen. Men det har varit fullt upp hela dagen!
Från 7 imorse till 20 på kvällen! Fullfart!

Det började med att vi åkte en hel timme förtidigt till tävlingen. Så vi vände och körde hem och körde dit igen en timme efter.
Lizette hoppade, sakta men säkert. HAHAHA, det var ganska kul att se. Men dem gick runt. Noll Nolla! UNDERBART!

Min runda gick mycket bättre än väntat. Vi hoppade första & andra(rekord), tredje första vägran, fjärde över, femte över, sjätte andra vägran, sjunde över, åttonde över! Jag skrek YEEEES! (som om jag hade vunnit) Men icke. Jag var bara överlycklig över att vi kom runt en helbana. Efter att ha vägrat ut sig tre tävlingar är man ganska trött på det!
Alla på läktaren höll på att skratta ihjäl. Man hörde hur dem skrattade när jag kom i mål efter jag hade skrikit.
UNDERBAR DAG!
Tusen tack till Lizette!!!!

När jag kom till stallet så var det fullproppat med folk. Det var städdag idag. Så det skulle ut och rida när jag kom. Så då var jag där och var fotograf. Loveit!
Efter det var det korvgrillning. GOTT!

Nu sitter jag här och pluggar!
Faktiskt ganska kul.

Mycket text blev det.
Älskar de dagar när jag har mycket att göra. Men slipper att stressa.
Det är de bästa dagarna!!


Ni får ha en underbar kväll!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0