Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dålig sömn,

Hade  så fruktansvärt dålig sömn!
Det tog jätte lång tid för mig att vakna. Dock så fick jag sova sen när jag väl hade somnat.
Har inte sovit så bra alls de senaste dagarna. Jag tänker på så himla mycket. Det är skit läskigt, tänker på allt och alla.
Efter fyra ipren och två bafusin så somnade jag.

Jag mår lite bättre idag, men har fortfarande hur ont i halsen som helst. Kan inte svälja. Men det snurrar inte i huvudet idag, SKÖNT!
Ska försöka göra lite mat och sen ska jag bara vila.
Jag MÅSTE till skolan imorgon. Jag har missat hela veckan. Men vad ska jag göra. Jag måste dit!

Ni får ha en toppen dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0